سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود آهنگ هویار به والله

دانلود آهنگ هویار به والله

دانلود آهنگ به ولا هویار در ادامه مطلب

دانلود آهنگ هویار به والله

متن آهنگ به والله هویار

به والله که تکی تو عجب دلبرکی تو
چشمای دخترونشو دلبرونشو من دوست دارم
با قلبم اینجوری نکن هی دوری نکن دوست دارم
به والله که تکی تو عجب دلبرکی تو
عسل میریزه از قد و بالات با نمکی تو
به من کاشکی بگی تو بگی از دیوونگی تو
بهت قول میدم هیچ جایی نمیرم دیگه بی تو
به والله که تکی تو عجب دلبرکی تو
عسل میریزه از قد و بالات با نمکی تو
به من کاشکی بگی تو بگی از دیوونگی تو
بهت قول میدم هیچ جایی نمیرم دیگه بی تو
به والله به والله به والله به والله

منبع

دانلود آهنگ هویار به والله

هی به دلم چنگ میزنی چرا هی سنگ میزنی
حال من خوبه شبایی که بهم زنگ میزنی
وقتی باهات حرف میزنم دل من آروم میشه
به والله که تکی تو عجب دلبرکی تو
عسل میریزه از قد و بالات با نمکی تو
به من کاشکی بگی تو بگی از دیوونگی تو
بهت قول میدم هیچ جایی نمیرم دیگه بی تو
به والله که تکی تو عجب دلبرکی تو
عسل میریزه از قد و بالات با نمکی تو
به من کاشکی بگی تو بگی از دیوونگی تو
بهت قول میدم هیچ جایی نمیرم دیگه بی تو
به والله به والله به والله به والله
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?

در ادامه...

چشمای دخترونشو دلبرونشو من دوست دارم